Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Jakie są koszty przesyłki? Ile czasu będę musiał czekać na przesyłkę?

Najlepszą i najszybszą opcją dostawy jest kurier, w momencie nadania przez nas przesyłki otrzymujecie Państwo maila z firmy kurierskiej z potwierdzeniem nadania. Od tego momentu przesyłka z reguły w ciągu 24 godzin jest u klienta.

Przesyłka kurierska pobraniowa - 18 zł (dostawa zwykle w 1-2 dni robocze od dnia wysłania).

Przesyłka kurierska bezpobraniowa - 14 zł (dostawa zwykle w 1-2 dni robocze od dnia wysłania).

Firma kurierska zastrzega sobie możliwość dostarczenia przesyłki w czasie dłuższym niż podany powyżej (taka sytuacja może mieć miejsce podczas wzmożonego ruchu paczek np. w okresie świąt).

Ponadto istnieje możliwość dostarczenie przesyłki za pomocą operatora pocztowego InPost sp. z o.o.

Paczka bezpobraniowa to koszt 9,50 zł, natomiast pobraniowa 15,50 zł (dostawa zwykle w 2-3 dni robocze od dnia wysłania).

Przesyłka zagraniczna

Realizujemy również przesyłki zagraniczne. Taką usługę prosimy ustalać indywidualnie przed złożeniem Zamówienia pod adresem mailowym: sklep@ewenementshoes.pl. Zamówienia zagraniczne realizowane są po wcześniejszym opłaceniu Zamówienia oraz transportu - przelewem na nasze konto.

Anulowanie Zamówienia

Klient ma prawo anulować Zamówienie do czasu potwierdzenia przyjęcia Zamówienia przez Sklep. Zamówienie potwierdzone zostanie niezwłocznie zrealizowane, dlatego prosimy o dokładne przeanalizowanie zakupu przed jego finalizacją. W wyjątkowych sytuacjach losowych Zamówienie może zostać anulowane już po jego potwierdzeniu. W takim wypadku prosimy o przesłanie maila pod adres sklep@ewenementshoes.pl z imieniem, nazwiskiem oraz numerem Zamówienia lub o kontakt telefoniczny pod numerem tel. 502 253 631, 660 511 311, 500 289 870 (od 8:00 do 19:00). Nie ma możliwości anulowania Zamówienia po jego wysyłce, co nie wyłącza uprawnienia do odstąpienia od umowy.

Odstąpienie od umowy i reklamacje

Zgodnie z Ustawą z 30 maja 2014 roku o ochronie niektórych praw konsumentów, Konsument może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania Zamówienia.

Zwroty oraz reklamacje prosimy adresować:
M.Tracz, M.Tracz-Niemczyk
Ewenement S.C.
32-300 Olkusz, ul. Mieszka I nr 9

Sklep gwarantuje zwrot ceny towarów w razie gdy wynika to z niniejszego Regulaminu lub z przepisów prawa. Do odsyłanego towaru prosimy dołączyć paragon wraz z wypełnionym formularzem zwrotu, który dołączony jest do przesyłki. Sklep po otrzymaniu przesyłki skontaktuje się z nadawcą paczki drogą mailową - na adres wskazany przy składaniu Zamówienia.

W przypadku konieczności naprawy reklamacyjnej prosimy, celem przyspieszenia rozpatrzenia reklamacji, o odesłanie towaru z dowodem zakupu oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym (http://ewenementshoes.pl/upload/REKLAMACJA.pdf).

Jeżeli towar, który dotrze do Klienta będzie posiadał wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy w celu ustalenia formy wymiany produktu. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu jego braku w magazynie), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Wymiana w takim przypadku odbywa się na koszt sklepu. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

Wymiany

Jeżeli zakupiony w sklepie towar - nie spełni oczekiwań Klienta - np. rozmiar będzie źle dobrany prosimy o wysłanie maila na adres: sklep@ewenementshoes.pl, wpisując numer Zamówienia w tytule maila oraz wymiana. Wszystkie wymiany ustalane są indywidualnie za pośrednictwem biura sklepu internetowego. W miarę możliwości postaramy się uwzględnić prośby o wymianę.

Czy to że podam e-mail w rejestracji, do czegoś mi się przyda?

Podanie adresu e-mail pozwoli na lepszy kontakt pomiędzy sklepem a Zamawiającym. Kontakt mailowy jest wykorzystywany do potwierdzania Zamówień przez Klientów oraz do informowania Klienta o zmianie statusu jego Zamówienia lub o zmianie dostępności Zamówionego produktu. Aby otrzymywać informacje o ofercie klient musi to dodatkowo zaznaczyć. Nie wysyłamy ofert bez zgody odbiorców.